Pois, está de volta.
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"GENEVA: HISPANO SUIZA RETURNS
Former Audi design wizard pens new 750bhp supercar
The legendary Hispano Suiza marque has been relaunched at Geneva, in the shape of this swoopy coupe that features a 750bhp supercharged V10. The new car's engine, space frame and running gear are from the Audi/Lamborghini stable, although the Audi R8 frame is has been lengthened and widened, while the engine has been treated to what the car's designer Erwin Himmel describes as 'a very large compressor'.
Like its historic ancestors, the new Hispano Suiza is designed - and priced - for extreme exclusivity. Herr Himmel tells us he plans to build between 25 and 50 cars annually, and they'll cost roughly £700,000 a pop.
According to the designer the Hispano Suiza brand will be extended in future with a four door coupe and a SUV- type vehicle both on the drawing board.
In case the name is familiar, Erwin Himmel is a former big cheese designer from the VW/Audi group, with a list of credits that include Audi's 1991 Frankfurt show car, the Quattro Spyder, and pretty much every Audi production car from 1982 to 1990. As well as making a new name for itself in the luxury automotive sector, Hispano Suiza apparently intends to spread its brand liberally across various 'ultimate luxury' lifestyle sectors, with plans for everything from Hispano Suiza watches to luggage and even yachts."
A possível tradução:
"GENEBRA: Hispano Suiza RETORNOS
Ex-assistente de design Audi canetas supercar 750bhp novo
O lendário Hispano Suiza marca foi relançada em Genebra, na forma deste cupê swoopy que possui um V10 750bhp sobrecarregado.
O motor do novo carro, o quadro de espaço e de rolamento são da Audi / Lamborghini estável, embora o quadro Audi R8 é foi alongada e alargada, enquanto que o motor tenha sido tratada de modo a que o designer do carro Erwin Himmel descreve como "um compressor muito grande '.
Tal como os seus antepassados históricos, o novo Hispano Suiza foi concebido - e preço - de extrema exclusividade. Herr Himmel nos diz que ele pretende construir entre 25 e 50 carros por ano, e vão custar cerca de £ 700.000 um pop.
De acordo com o designer da marca Hispano Suiza será alargado, no futuro, um cupê de quatro portas e um SUV tipo de veículo, tanto na prancheta.
No caso, o nome é familiar, Erwin Himmel é um ex-designer de queijo grande do grupo VW / Audi, com uma lista de créditos que incluem 1991 Audi Car Show Frankfurt, o Spyder Quattro, e praticamente toda a produção de automóveis Audi 1982-1990 .
Bem como fazer um novo nome para si no sector automóvel de luxo, Hispano Suiza, aparentemente, tem a intenção de espalhar sua marca liberal em vários sectores "luxuoso" estilo de vida, com planos para tudo, desde relógios Hispano Suiza de bagagem e até iates. "
PistonHeads Headlines
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"GENEVA: HISPANO SUIZA RETURNS
Former Audi design wizard pens new 750bhp supercar
The legendary Hispano Suiza marque has been relaunched at Geneva, in the shape of this swoopy coupe that features a 750bhp supercharged V10. The new car's engine, space frame and running gear are from the Audi/Lamborghini stable, although the Audi R8 frame is has been lengthened and widened, while the engine has been treated to what the car's designer Erwin Himmel describes as 'a very large compressor'.
Like its historic ancestors, the new Hispano Suiza is designed - and priced - for extreme exclusivity. Herr Himmel tells us he plans to build between 25 and 50 cars annually, and they'll cost roughly £700,000 a pop.
According to the designer the Hispano Suiza brand will be extended in future with a four door coupe and a SUV- type vehicle both on the drawing board.
In case the name is familiar, Erwin Himmel is a former big cheese designer from the VW/Audi group, with a list of credits that include Audi's 1991 Frankfurt show car, the Quattro Spyder, and pretty much every Audi production car from 1982 to 1990. As well as making a new name for itself in the luxury automotive sector, Hispano Suiza apparently intends to spread its brand liberally across various 'ultimate luxury' lifestyle sectors, with plans for everything from Hispano Suiza watches to luggage and even yachts."
A possível tradução:
"GENEBRA: Hispano Suiza RETORNOS
Ex-assistente de design Audi canetas supercar 750bhp novo
O lendário Hispano Suiza marca foi relançada em Genebra, na forma deste cupê swoopy que possui um V10 750bhp sobrecarregado.
O motor do novo carro, o quadro de espaço e de rolamento são da Audi / Lamborghini estável, embora o quadro Audi R8 é foi alongada e alargada, enquanto que o motor tenha sido tratada de modo a que o designer do carro Erwin Himmel descreve como "um compressor muito grande '.
Tal como os seus antepassados históricos, o novo Hispano Suiza foi concebido - e preço - de extrema exclusividade. Herr Himmel nos diz que ele pretende construir entre 25 e 50 carros por ano, e vão custar cerca de £ 700.000 um pop.
De acordo com o designer da marca Hispano Suiza será alargado, no futuro, um cupê de quatro portas e um SUV tipo de veículo, tanto na prancheta.
No caso, o nome é familiar, Erwin Himmel é um ex-designer de queijo grande do grupo VW / Audi, com uma lista de créditos que incluem 1991 Audi Car Show Frankfurt, o Spyder Quattro, e praticamente toda a produção de automóveis Audi 1982-1990 .
Bem como fazer um novo nome para si no sector automóvel de luxo, Hispano Suiza, aparentemente, tem a intenção de espalhar sua marca liberal em vários sectores "luxuoso" estilo de vida, com planos para tudo, desde relógios Hispano Suiza de bagagem e até iates. "
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