Anúncio

Collapse
No announcement yet.

Seat Ateca (2016), restyling (2020)

Collapse

Ads nos topicos Mobile

Collapse

Ads Nos topicos Desktop

Collapse
X
Collapse
Primeira Anterior Próxima Última
 
  • Filtrar
  • Tempo
  • Show
Clear All
new posts

    Seat Ateca (2016), restyling (2020)




    Sendo ou não para Genebra, o IBX apresenta 3 portas e os traços da família Seat introduzidos pelo IBE, sendo que a sua lateral (ou, pelo menos, a zona vidrada), tal como refere o artigo, nos remete para o Kuga.

    De momento, não há mais informações, resta esperar por Genebra, a menos que eles o revelem antes do Salão.

    Fonte: Autoblog Español

    #2
    SEAT. Auto-desilucion.

    Comentário


      #3
      Originalmente Colocado por Lagarto Ver Post
      SEAT. Auto-desilucion.
      Nem mais.A partir de 2004/2005, para mim, foi sempre a cair...

      Comentário


        #4
        Quando é que a VW vai vender a Seat aos chineses??

        Comentário


          #5
          Por acaso simpatizo bastante com as linhas seat excepto aqueles devaneios com os Toledos e Alteas XL...

          Creio que as linhas da Seat poderiam dar um SUV com uma estectica de combate... Uma pena não aproveitarem as plataformas do grupo para fazerem um SUV que seguramente poderia ser um sucesso. Pelo menos em Portugal...

          Comentário


            #6
            eu gosto, tal como gosto do Kuga, C-Crosser e de outros. o concept deste estilo que eles tinham era porreiro também, não me lembro o nome.

            agora tinham era que por mais uma porta e não porem uns faróis tipo EXEO ou algo do género, mas mais à audi. podiam ter sorte com este tipo de mercado em vez de fazerem audis antigos.

            Comentário


              #7
              cá está, era o tribu.

              só que aquela traseira nao dava com nada. ficaria muito feio se saísse como o tal tribu ou parecido (as duas primeiras fotos em vermelho).

              seat tribu - Pesquisa do Google

              Comentário


                #8
                Originalmente Colocado por caditonuno Ver Post
                eu gosto, tal como gosto do Kuga, C-Crosser e de outros. o concept deste estilo que eles tinham era porreiro também, não me lembro o nome.
                O Tribu?

                Comentário


                  #9
                  Olha o Ibiza cai-cai
                  Estou para ver os xunnigs com a versão cupreto deste baby suv

                  Comentário


                    #10
                    quase ao mesmo tempo, xelas.

                    podia ser uma boa aposta se saísse um design porreiro. é uma parte do mercado que a seat não tem. assim deixavam de produzir o altea e o altea freetrack que não têm senso e apostavam nos SUV com preços competitivos pra tentar ganhar alguma quota de mercado ao qasshqai, que até enjoa de tanto os ver (e o suv da nissan nem e feiote). agora se sai a um preço como a citro fez, bem que podem manter o projecto na gaveta.

                    Comentário


                      #11
                      Isso está um pouco fora da seat.

                      Comentário


                        #12










                        This is the new Seat IBX, a concept study for a three-door small crossover that will be officially unwrapped at the Geneva Motor Show this week. The IBX appears to be a follow up on Seat's 2007 Frankfurt Motor Show Tribu concept, which never managed to reach production. This time, however, the Spanish subsidiary of the VW Group says the IBX demonstrates "a possible expansion of the SEAT product portfolio".

                        Like the Tribu, the IBX has also been penned by Seat's Chief Designer of former Lamborghini fame, Luc Donckerwolke. “The IBX was created from the gene pool of our next vehicle generation. This design DNA will have a profound impact on every one of our models,” said Donckerwolke. “And, with this urban sports utility vehicle, we are proving that with our design, our sporty pedigree and our youthful character, we can also create a vehicle concept that is unique among SUVs.”

                        The relatively compact crossover model measures 4.26 meters long, 1.80 meters wide and 1.62 meters tall, which makes it smaller than VW's Tiguan SUV.

                        The IBX concept is fitted with a an electric motor that powers the front wheels and a battery package that offers a driving range of around 45 kilometers, or 28 miles. However, Seat stated possible engine candidates for the production model include the firm's direct injection TDI turbo diesel and TSI turbocharged gasoline engines, with a modern 4WD system being an option for further enhanced mobility.
                        Fonte: Carscoop

                        Comentário


                          #13
                          YouTube - Seat IBX Concept revealed ahead of Geneva debut

                          Press release:
                          SEAT IBX Concept Car - the young, dynamic and useful crossover
                          • Urban sports utility vehicle for an active lifestyle
                          • New SEAT design DNA combines SUV and sports coupé
                          • Conceived for an advanced hybrid powertrain application
                          • Possible expansion of the SEAT product portfolio

                          SEAT is pushing forward with the development of its new design DNA - as an urban sports utility vehicle, the new SEAT IBX concept car combines the powerful character and sporty design language of the Spanish brand with a self-confident look and distinctive proportions. The SEAT IBX also boasts exceptionally utility and outstanding versatility, as well as sustainable mobility through resource conservation. Its drive would come from an advanced hybrid powertrain that combines local zero-emissions electromobility in the city with the extensive cross-country range of an internal combustion engine.

                          In laying the groundwork for SEAT's innovative, further developed design language, the compact IBE electric sports coupé from last year met with enormous resonance and positive feedback. The IBX now demonstrates the evolutionary development of this new genetic code from SEAT Design - in a completely different vehicle architecture, a crossover between SUV and sports coupé.

                          The sporty alternative in the SUV segment

                          At a length of 4.26 metres, the SEAT IBX expands Europe's extremely successful compact SUV segment with a highly dynamic and unique design alternative. And with its combination of compact dimensions and wide-ranging versatility, the IBX is the perfect fit for an active lifestyle in the world's urban areas.

                          Determined renewal of the brand

                          "With the IBX, we are once again demonstrating just how intensively we are working on the renewal of the SEAT brand, and how determined we are to develop for the future," says James Muir, President of SEAT, S.A. "The IBX represents the values of the SEAT brand perfectly - with its unique design, its youthful energy and its outstanding sustainability as a result of its hybrid drive concept. Even though a decision has yet to be taken, we could certainly envisage the IBX as a future expansion of our product portfolio."

                          Design - pure precision and sporting finesse

                          Following the IBE from 2010, the IBX offers a further, extremely promising insight into the ongoing development of the SEAT Design world. The pure forms, the precise lines and the exact surfaces of the IBX convey the same distinctive design language that, in its modernity, sustains and strengthens the SEAT identity.

                          Perfect crossover from SUV to sports coupé

                          As the first evolution of this new design line, the IBX demonstrates just how well this design language works in combination with a completely different vehicle architecture and significantly larger dimensions. In its proportions, the IBX is a sports utility vehicle, but in its appearance it is clearly a sports coupé - it is hard to imagine more accurate expression of the word "crossover".

                          The gene pool of the next generation

                          "The IBX was created from the gene pool of our next vehicle generation. This design DNA will have a profound impact on every one of our models," says SEAT Chief Designer Luc Donckerwolke. "And, with this urban sports utility vehicle, we are proving that with our design, our sporty pedigree and our youthful character, we can also create a vehicle concept that is unique among SUVs."

                          Compact format with powerful proportions

                          At a length of 4.26 metres, the SEAT IBX is relatively compact. However, its width of 1.80 meters and height of 1.62 meters ensure powerful proportions. And even though the IBX possesses the full versatility and utility of an SUV, with its two doors, stretched roofline and distinctive rear roof pillar it forms the perfect crossover between sports utility vehicle and classic sports coupé.

                          Sharp look courtesy of LED headlamps

                          The front of the SEAT IBX is defined by headlamps in full-LED technology that are as sophisticated as they are distinctive. They display the characteristic V that is a hallmark of the SEAT arrow design. The entire front end bears this arrow shape, with radiator grille and bonnet also picking up the V-form. The surfaces above the wheel arches are clearly accentuated in their lines like carefully toned, sinuous muscle. Equally distinctive are the air intakes low down on the front end and featuring integrated fog lamps - their wide positioning reinforces the impression of width and power.

                          Distinctive precision along the flanks

                          The side view of the IBX emphasises its powerful stature - a clearly defined shoulder, the powerful, three-dimensional flanks and the sharply differentiated surfaces underscore the dynamic look, as do the large wheels featuring an aerodynamic five twin-spoke design. Typical for SEAT are the two distinctive scores that run from the front wheel arch into the door and over the rear wheel arch. The length of the stretched roofline is further emphasised by the rear spoiler and the narrow horizontal of the glass surfaces along the sides, with the distinctive, trapezoidal roof pillar creating the impression of exceptional solidity. The sharply cut exterior mirror is mounted on the door, as on a sports car. Sharp precision is also evident in the slender, recessed door openers.

                          Light-guide rear lights featuring arrow design

                          The rear end adopts the characteristic form of the front and reinterprets it. The rear lights in LED light-guide technology and the rear windscreen with its additional angle in the centre also bear the arrow motif, while the suggestion of a diffuser beneath the bumper surface derives its form from the front air intakes.

                          Perfect design needs no ornamentation

                          The entire vehicle bears no ornamentation - perfect design requires no decoration. Every single line has the function of structuring the volume and surfaces of the car, each of the muscles emerging from the form emphasising the sporty design. The reduction of form consistently applied and the precision in every detail are fixed features of the SEAT Design philosophy - even more in the future than before.

                          Concept - flexible mobility with responsibility

                          The modern, young lifestyle has many facets, offering endless options for job and leisure time, for friends and family. However, as a partner in mobility, the automobile must be just as multi-faceted. The IBX has the perfect format - it boasts plenty of interior space and the variability to meet all requirements, yet it remains agile and compact enough to fit the bill on the streets and parking spaces of an urban area. And this is where a vehicle height of 1.62 metres with its suitably lofty seating position is invaluable. Particularly in dense urban traffic it delivers enormous benefits in terms of visibility, leading to greater safety and a relaxed form of superiority.

                          Zero emissions in the city with excellent range cross-country

                          The drive concept is perfect for the mobility requirements of an urban area, while meeting personal expectations of freedom. The vehicle, with its electric range of 45 kilometres, can cover many everyday journeys - with zero local emissions and sustainable responsibility. And yet its range is not limited, personal freedom always guaranteed - unlimited mobility is supplied courtesy of the internal combustion engine

                          Possible candidates are the state-of-the-art direct injection TDI and TSI engines from the modern SEAT line-up. And, of course, the IBX is equipped with all the efficiency technologies from the ECOMOTIVE program. In its base configuration, the IBX is set up for front wheel drive. However, a modern 4WD system might be an option for further enhanced mobility.
                          Fonte: WorldCarFans

                          Gostava de o ver lado a lado com o Captur... para ver o impacto de cada um.
                          Editado pela última vez por xeLa; 28 February 2011, 20:06.

                          Comentário


                            #14
                            Nota de imprensa em espanhol (para quem não lida bem com o inglês)
                            SEAT IBX: un crossover joven, dinámico y de gran utilidad
                            • Vehículo urbano para un estilo de vida contemporáneo
                            • El prototipo de SEAT conjuga las características de un SUV y un coupé deportivo
                            • Diseñado para un sistema de propulsión híbrida de última generación


                            SEAT evoluciona su nueva propuesta de ADN para sus diseños. En calidad de vehículo urbano, el nuevo prototipo SEAT IBX conjuga el característico y deportivo lenguaje de diseño de la marca española con una presencia segura y unas proporciones llamativas. El SEAT IBX destaca tanto por su gran utilidad y convincente versatilidad, como por ofrecer una movilidad sostenible y respetuosa con el medio ambiente: su concepto de propulsión híbrida combina movilidad eléctrica libre de emisiones en el ámbito urbano con la elevada autonomía en carretera de un motor de combustión interna.

                            El coupé deportivo eléctrico IBE, precursor del innovador y avanzado lenguaje formal de SEAT, disfrutó ya el año pasado de una gran aceptación y reconocimiento. Ahora, el IBX supone la evolución del nuevo código del diseño SEAT y se presenta con una arquitectura automovilística totalmente diferente: un crossover entre un SUV y un coupé deportivo.

                            La alternativa deportiva en el segmento de los SUV

                            Con una longitud de 4,26 metros, el SEAT IBX añade a la exitosa categoría de los SUV compactos en Europa una alternativa extremadamente dinámica y con un diseño único. Además, con su combinación de dimensiones compactas y extraordinaria versatilidad, el IBX se adapta a la perfección al estilo de vida contemporáneo de las metrópolis mundiales.

                            La consecuente renovación de la marca

                            “Con el IBX, demostramos una vez más que trabajamos intensamente en la renovación de SEAT y cómo nos aplicamos en perfeccionarla de manera consecuente para el futuro”, afirma James Muir, Presidente de SEAT, S. A. “El IBX representa a la perfección los valores de nuestra marca: diseño único, aspecto juvenil y convincente sostenibilidad, gracias al concepto de propulsión híbrida”.

                            El diseño: precisión purista y deportividad consecuente


                            Tras la presentación del IBE el pasado año, el IBX ofrece una mirada a la evolución del diseño de SEAT en el futuro. La pureza de las formas, la precisión de las líneas y la exactitud de las superficies describen en el IBX el mismo y extraordinario lenguaje formal que, con su modernidad, mantiene y refuerza la identidad de marca española.

                            Un perfecto crossover entre un SUV y un coupé deportivo

                            Como primera evolución de esta nueva línea de diseño, el IBX demuestra lo bien que funciona su lenguaje formal en combinación con una arquitectura automovilística
                            completamente diferente y unas dimensiones claramente mayores: considerando sus proporciones, el IBX es un SUV, mientras que su presencia corresponde a la de un coupé deportivo. Sin duda, este modelo es el ejemplo palpable del concepto crossover.

                            El banco genético de la próxima generación

                            “El IBX ha sido desarrollado a partir del banco genético de nuestra próxima generación de vehículos. Este ADN de diseño estará presente en cada uno de nuestros modelos”, indica el Jefe de diseño de SEAT, Luc Donckerwolke, que añade: “Con este vehículo urbano demostramos que con nuestro diseño, nuestra deportividad y nuestro carácter juvenil somos capaces de dotar de una identidad propia a un concepto de vehículo del segmento de los SUV”.

                            Un formato compacto de grandes proporciones

                            Como se comentaba anteriormente, su longitud de 4,26 metros hace del SEAT IBX un vehículo relativamente compacto, pero su anchura de 1,80 metros y su altura de 1,62 metros le confieren unas proporciones nada desdeñables. Aunque el IBX posee la versatilidad y la gran utilidad de un SUV, sus dos puertas junto con la alargada línea del techo y sus marcados montantes traseros hacen del nuevo concepto de SEAT la simbiosis perfecta de un SUV y un coupé deportivo clásico.

                            Una mirada potente con llamativos faros LED

                            El frontal del IBX está marcado por los faros con tecnología LED, tan llamativos como ricos en detalles. En ellos se aprecia el característico motivo en forma de “V” o de flecha, tan típico del concepto denominado “Arrow Design” de SEAT. Todo el frontal tiene un marcado diseño en punta de flecha, con la parrilla del radiador y el capó del motor adoptando el característico lenguaje de diseño de la marca española. Con sus líneas y superficies, las franjas que enmarcan los pasarruedas presentan un trazado potente y muscular. También llaman la atención en la parte inferior del frontal las entradas de aire con los faros antiniebla integrados, cuyo posicionamiento en los extremos realza la impresión de anchura del IBX.

                            Una sugerente precisión en el trazado lateral

                            El trazado lateral del IBX realza su altura: la ancha línea de cintura, las marcadas formas del flanco y las superficies de ángulos afilados destacan su apariencia dinámica, al igual que las grandes ruedas con llantas de cinco radios dobles y optimizadas en beneficio de la aerodinámica. Un rasgo de diseño típico de SEAT son las dos marcadas líneas que se extienden desde el pasarruedas delantero hacia la puerta y continúan por encima del pasarruedas trasero. La línea del techo se prolonga hacia atrás en un trazado firme, alargándose aún más con el alerón trasero, las superficies acristaladas de las ventanillas se han mantenido muy planas, y el montante del techo, de marcada forma trapezoidal, otorga al conjunto un aspecto muy sólido. Por su parte, los retrovisores exteriores presentan una imagen afilada y están integrados en las puertas, al igual que en los vehículos deportivos; y las estilizadas manillas, enrasadas con las puertas, reflejan una precisión muy sugerente.

                            Grupos ópticos traseros con fibra óptica en “Arrow Design”

                            La zaga retoma las formas características del frontal, dándoles una nueva interpretación.
                            Los grupos ópticos traseros con tecnología LED o la luneta trasera, con su vértice adicional en la parte central, dan continuidad al diseño en forma de flecha, mientras que el difusor insinuado bajo el paragolpes basa su diseño en las entradas de aire delanteras.

                            Diseño puro, sin ornamentos

                            El prototipo IBX no incorpora ningún ornamento, pues un diseño perfecto no necesita adornos. Cada una de las líneas tiene la función de dotar de estructura al volumen y a las superficies del vehículo; cada uno de los músculos que emanan de la forma subraya su carácter deportivo. La reducción de formas, su consecuente realización y la precisión de cada detalle son parte de la filosofía de diseño de SEAT, y todavía lo serán más en el futuro.

                            El concepto: movilidad flexible con responsabilidad

                            Un estilo de vida moderno y juvenil tiene muchas facetas: ofrece infinitas opciones para la vida laboral y el tiempo de ocio, para disfrutar de los amigos y la familia. Por tanto, el propio vehículo tiene que ser capaz de dar respuesta a todas estas necesidades. El IBX presenta el formato ideal para ello: su interior es generoso y versátil, a la altura de cualquier exigencia, al tiempo que suficientemente manejable y compacto para circular por las calles de una ciudad. Y, es precisamente aquí, donde su altura de 1,62 metros y la elevada posición de asiento resultan más ventajosas, pues permiten obtener una visión general del denso tráfico urbano.

                            Circular en ciudad sin generar emisiones y disfrutar de gran autonomía en carretera
                            El concepto de propulsión del SEAT IBX resulta perfecto para las necesidades de movilidad en las áreas metropolitanas pero también para satisfacer los deseos personales de libertad: su autonomía en régimen eléctrico de 45 kilómetros permite cubrir muchos de los trayectos diarios, sin emisiones locales y de manera responsable y sostenible. Con todo, la autonomía no está limitada gracias al motor de combustión que incorpora el nuevo prototipo de SEAT.

                            Para ello están disponibles los motores de inyección directa más modernos de la gama SEAT: tanto TDI como TSI. Además, el IBX emplea todas las tecnologías de eficiencia que ofrece el programa ECOMOTIVE, y también puede equipar un moderno sistema de tracción integral.


                            Archivo de vídeo SEAT IBx





                            Comentário


                              #15
                              Muito bonito! Se o final ficar identico esta optimo

                              Comentário


                                #16
                                Fantástico mesmo não sei porque não gostam....

                                Comentário


                                  #17
                                  Eu gosto, pelo tamanho deve ser mais uma alternativa ao yeti.

                                  Comentário


                                    #18
                                    "Directamente" de Genebra eu e o meu colega de trabalho, XeLa, vamos enviando mais notícias fresssquinhasss para a terra dos tugas.
                                    Acho que "ao vivo" tem outro impacto (Claro, atrás do ecrã de pantufas em casa)
                                    Aqui estão mais notícias del SUV compacto de Seat (Eh lá, estoy hablando español!!! Deve ser da pinga!)

                                    Ginebra 2011: SEAT IBX

                                    Han pasado ya más de tres años desde que SEAT presentara el Tribu en el Salón de Frankfurt. Su propuesta de todocamino se quedó a las mismas puertas de la cadena de montaje, atrapada en una crisis que dejó al fabricante de Martorell sin más salida que retrasar su desarrollo mientras Audi ultimaba el Q3. Hoy, de las cenizas del concept de 2007, ha renacido en Ginebra bajo la denominación IBX, con un aspecto totalmente acorde con el actual (y futuro) estilo de SEAT.

                                    Uno de los rasgos más llamativos de este todocamino de 4,26 metros es su impresionante porte. En realidad no es más grande que un Ibiza ST, pero el gran tamaño de sus puertas y las nervaduras de la carrocería (por no mencionar sus 1,80 metros de ancho o una altura de 1,62) parecen impulsarlo hacia un segmento superior, igual que pasó con la no menos engañosa familia IBE. En persona, como en fotos oficiales, transmite sensación de familiaridad; negar su parecido con el Ford Kuga sería de necios, pero no es menos cierto que en persona tiene un je ne sais quoi puramente SEAT







                                    http://es.autoblog.com/photos/ginebra-2011-seat-ibx/3928167/

                                    Comentário


                                      #19
                                      Falta aqui um botão "não gosto"

                                      Comentário


                                        #20
                                        atrás tem que levar outro tipo de faróis, mesmo que modernos e ainda falta limar muita coisa.

                                        Comentário


                                          #21
                                          Acho que está aqui o modelo em bruto. Os traços gerais não irão ser alterados, apenas os detalhes, como dimensões e formas de pormenores, retovisores, ópticas manterão a traça mas ficarão "cheias" e na traseira a matrícula vai subrir para o portão, pelo que as volumetrias e reentrâncias irão ser alteradas.

                                          Comentário


                                            #22
                                            mais um carro para a seat não produzir

                                            Comentário


                                              #23
                                              Originalmente Colocado por BLADERUNNER Ver Post
                                              "Directamente" de Genebra eu e o meu colega de trabalho, XeLa, vamos enviando mais notícias fresssquinhasss para a terra dos tugas.
                                              Acho que "ao vivo" tem outro impacto (Claro, atrás do ecrã de pantufas em casa)
                                              Aqui estão mais notícias del SUV compacto de Seat (Eh lá, estoy hablando español!!! Deve ser da pinga!)
                                              Só consegui vir ao pc agora à noite e é assim meio de esgalhão, nem li as coisas com atenção

                                              Grande trabalhão que tiveste a partilhar tudo

                                              Comentário


                                                #24
                                                feio, feio, feio, até doí! deve ser dos concepts mais feio que já vi

                                                Comentário


                                                  #25
                                                  É a interpretação da linguagem estilística iniciada pelo IBE (futuro Leon) adaptada a um SUV que desenterre o que a VW enterrou com o Tribu. É menos interessante do que o IBE, mas a traseira é muit bonita.

                                                  Comentário


                                                    #26
                                                    A VW acabou de desenterrar o "Tribu" ao mandar a Audi fabricar o Q3 em Martorell.

                                                    A Seat bem precisa de notícias dessas.

                                                    Disso e de voltar a não ter uma décalage tão acentuada na qualidade perceptiva face à VW ou mesmo Skoda, coisa que há 10 anos não acontecia e que prejudicou muito a marca desde o Altea/Leon II/Toledo III...

                                                    Comentário


                                                      #27
                                                      Renders...

                                                      Especulação:




                                                      Fonte: http://www.theophiluschin.com/?p=3171

                                                      Comentário


                                                        #28
                                                        Originalmente Colocado por Andre Ver Post
                                                        A VW acabou de desenterrar o "Tribu" ao mandar a Audi fabricar o Q3 em Martorell.

                                                        A Seat bem precisa de notícias dessas.

                                                        Disso e de voltar a não ter uma décalage tão acentuada na qualidade perceptiva face à VW ou mesmo Skoda, coisa que há 10 anos não acontecia e que prejudicou muito a marca desde o Altea/Leon II/Toledo III...
                                                        Bingo, é realmente absurda a diferença de materiais, inclusive alguns modelos de há 10 tinham materiais de maior qualidade que os modelos actuais.

                                                        Comentário


                                                          #29
                                                          E confirma-se. Espera-se um crossover com preços muito atraentes.

                                                          Seat to build IBX crossover based on Audi Q3

                                                          Seat was awarded the internal contract to build the Audi Q3 at its factory in Martorell, Spain, but jobs aren't the only thing the Spanish subsidiary of Volkswagen may get out of the arrangement. According to a new report from What Car?, Seat will receive a production version of the IBX concept on the same platform.

                                                          The IBX show car was unveiled last month at the Geneva Motor Show, packing a hybrid powertrain and coupe-like three-door bodystyle. When it enters production – tipped for sometime next year – it is likely to more closely follow convention in both drivetrain and layout.

                                                          The last time Seat developed a crossover was with the Tribu concept of 2007, though its production was halted midway through its development process when the global economy began to tank.


                                                          Tradução Google:
                                                          A Seat irá construir o IBX baseado no Audi Q3

                                                          Seat foi adjudicado o contrato para a construção interna do Audi Q3 em sua fábrica emMartorell, Espanha, mas os trabalhos não são a única coisa que a filial espanhola daVolkswagen pode sair do regime. Segundo um novo relatório da What Car?, Seat vaireceber uma versão de produção do conceito IBX na mesma plataforma.

                                                          O carro show IBX foi revelado no mês passado no Salão de Genebra, a embalagem de uma motorização híbrida e cupê de três portas bodystyle. Quando entra emprodução - cotado para o próximo ano - é provável que mais de perto seguir a convenção em ambos os sistema de transmissão e distribuição.

                                                          A Seat última vez que foi desenvolvido um crossover com o conceito Tribu de 2007,embora sua produção foi interrompida a meio o seu processo de desenvolvimento em que a economia global começou a cisterna.


                                                          autoblog
                                                          Aí vão mais umas fotos do concept:







                                                          Comentário


                                                            #30
                                                            Vai-se falando na sua apresentação para o próximo ano e no aproveitamento da fábrica em Martorell - Espanha onde se fabrica desde o início do ano o Audi Q3.
                                                            Renders:

                                                            Comentário

                                                            AD fim dos posts Desktop

                                                            Collapse

                                                            Ad Fim dos Posts Mobile

                                                            Collapse
                                                            Working...
                                                            X