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Dúvida na compra - Mazda bt2500 de 2006

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    Dúvida na compra - Mazda bt2500 de 2006

    Gostava da vossa opinião acerca de uma Mazda BT2500 de 2006.
    Tem 260 mil kilómetros;
    Hard Top;
    A/C
    Editado pela última vez por pkoelho; 14 June 2013, 16:18.

    #2
    Originalmente Colocado por pkoelho Ver Post
    Gostava da vossa opinião acerca de uma Mazda BT2500 de 2006.
    Tem 260 mil kilómetros;
    Hard Top;
    A/C

    Essas carrinhas são bastante fiáveis. Tenho um familiar que tem uma que usa no negócio de madeiras em pinhais e é bastante robusta, embora um pouco gastadora. Agora com esses anos e Kms é uma incógnita. É uma questão de sorte

    Comentário


      #3
      Em termos de segurança passiva essa pickup é fraca, principalmente na resistência da carroçaria e na protecção do condutor.
      Ford Ranger | Euro NCAP - For safer cars crash test safety rating





      The impact overloaded the structure and the passenger compartment became unstable

      collapse of the A-pillar and the extent of rearward movement of the steering wheel

      the risk posed to the driver's lower legs by upward movement of the brake pedal; rupture of the footwell and rearward displacement of the pedals, which exceeded 400mm. There was insufficient pressure in the airbag to prevent the head from contacting the steering wheel.

      Values from the left knee of the driver dummy indicated a high risk of injury and protection was rated as poor. Deformation of the footwell and movement of the pedals resulted in poor protection of the driver's lower legs, feet and ankles


      http://ancap.com.au/crashtestrecord?Id=268
      http://ancap.com.au/pdf/268.PDF
      Mazda BT-50(2007 to 2011)

      Overall Score:22.46 (out of 37)



      3 Stars. The BT50 scored 6.457 out of 16 in the offset crash test. Passenger compartment integrity was compromised. Protection from serious leg injury was poor for the driver. Chest and upper leg protection was marginal for the driver. The vehicle was awarded a default score of 16 out of 16 in the side impact crash test.
      Editado pela última vez por GTTDI; 25 June 2013, 06:37.

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        #4
        Eis uma duvida que os Comissários da Boavista deviam saber responder, incluindo nos parâmetros de segurança! :D:D

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