Pronto, eu desisto. Há malta que não entende e não vale a pena estar sempre a repetir a mesma coisa. Agora o azeite também já chegou ao 190 Evo II.
Vou só dar mais um exemplo (dos muitos que já dei):
Mitsubishi Lancer Evolution 6.5 (Grp A)
Mitsubishi Lancer Evolution TME (road version)
Pois.. O carro de competição é aerodinâmicamente igualzinho ao de estrada, incrível.
O Mercedes 190 Spor Evolution II é um caso igualzinho ao Spor Evo da BMW. Versão de homogalação para DTM. Mas como há quem ache que é só espectáculo, cá vai:
" The "Evo II" included the AMG PowerPack fitted to the same short stroke 2.5 engine as the Evolution, as well as a full SLS suspension allowing vehicle ride height to be adjusted from an interior switch. An obvious modification to the Evolution II is a radical body kit (designed by Prof. Richard Eppler from the University of Stuttgart) with a large adjustable rear wing, rear window spoiler, and Evolution II 17 inch wheels. The kit served an aerodynamic purpose — it was wind tunnel tested to reduce drag to 0.29, while at the same time increasing downforce. "
Olha mais outro que é igualzinho à versão de estrada.... Eh pah, estes alemães, só azeiteiros.
Vou só dar mais um exemplo (dos muitos que já dei):
Mitsubishi Lancer Evolution 6.5 (Grp A)
Mitsubishi Lancer Evolution TME (road version)
Pois.. O carro de competição é aerodinâmicamente igualzinho ao de estrada, incrível.
O Mercedes 190 Spor Evolution II é um caso igualzinho ao Spor Evo da BMW. Versão de homogalação para DTM. Mas como há quem ache que é só espectáculo, cá vai:
" The "Evo II" included the AMG PowerPack fitted to the same short stroke 2.5 engine as the Evolution, as well as a full SLS suspension allowing vehicle ride height to be adjusted from an interior switch. An obvious modification to the Evolution II is a radical body kit (designed by Prof. Richard Eppler from the University of Stuttgart) with a large adjustable rear wing, rear window spoiler, and Evolution II 17 inch wheels. The kit served an aerodynamic purpose — it was wind tunnel tested to reduce drag to 0.29, while at the same time increasing downforce. "
Olha mais outro que é igualzinho à versão de estrada.... Eh pah, estes alemães, só azeiteiros.
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