Este design é demasiado puxado ao xuning para o meu gosto. Acredito no entanto que seja divertido de conduzir.
Anúncio
Collapse
No announcement yet.
Mercedes AMG GT 2015 (coupé e cabrio) [C190] – o anti Porsche 911
Collapse
Ads nos topicos Mobile
Collapse
Ads Nos topicos Desktop
Collapse
X
-
Está muito bom.
AMG GT Roadster
469hp
630Nm @ 1900RPM
0-100km/h in 4s
301km/h top speed
1595kg
AMG GT C Roadster
547hp
680Nm @ 1900RPM
0-100km/h in 3.7s
316km/h top speed
1660kg
GT R’s rear wheel steering
GT R’s electronic locking differential
wider rear track
1660kgBoth versions of the new AMG GT Roadster borrow the active air management system from the GT R.
The fabric roof opens and closes in just eleven seconds, up to speeds of 50km/h.Editado pela última vez por topspeedPT; 15 September 2016, 00:05.
Comentário
-
Muito bom este AMG GT Raodster. O coupe acho desproporcional visto de perfil com aquela traseira demasiado curta mas este Roadster não sofre deste problema e de resto o design é excelente. Claro que sendo um Mercedes lá tinham de por a versão C com aquelas entradas de ar enormes atrás. Pelo que tenho lido o carácter deste AMG GT, mais próximo do F-Type do que do 911 até se adequa mais a um roadster do que a um coupe.
Comentário
-
Originalmente Colocado por topspeedPT Ver Post
Comentário
-
-
tonyV
Comentário
-
Since ambient temperature was low-4℃ tire warmers were used. Two sets of identical Cup2s in AMG GT-R specs were used. First session lasted 6 laps and fastest time was achieved on 6th lap. Tires were completely "shaved" in the end. Second session lasted little bit less and achieved time as almost the same. This time achieved on 3rd hot lap.
Comentário
-
tonyV
AD fim dos posts Desktop
Collapse
Ad Fim dos Posts Mobile
Collapse
SECÇÕES
Collapse
Comentário