Anúncio

Collapse
No announcement yet.

E depois da crise?

Collapse

Ads nos topicos Mobile

Collapse

Ads Nos topicos Desktop

Collapse
X
Collapse
Primeira Anterior Próxima Última
 
  • Filtrar
  • Tempo
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Originalmente Colocado por Raistaparta Ver Post
    Eu tenho 34 anos e desde que me lembro de existir que ouço as pessoas a dizer "isto é que vai uma crise", "estamos em crise", "a vida está má". Depois olho para os indicadores económicos e vejo Portugal nos primeiros 30 países entre 200.

    O que dirão as pessoas dos outros 170?
    Eu tenho mais treze anos do que tu e sempre vi as pessoas a queixarem-se de vivermos em crise, de vivermos pior do que noutros países e de nos serem pedidos "sacrifícios hoje para que o dia de amanhã seja melhor"!... Mas esse "dia de amanhã" nunca mais vem! Já quase não acredito...

    Comentário


      #62
      Goldman Sachs : Pictures, Videos, Breaking News

      It was late 2006, and an argument had broken out inside the Wall Street bank’s prized mortgage unit — a dispute that would reach all the way up to the executive suite.
      One camp of traders was insisting that the American housing market was safe. Another thought it was poised for collapse.
      Among those who saw disaster looming were an effusive young Frenchman, Fabrice P. Tourre, and his quiet colleague, Jonathan M. Egol, the mastermind behind a series of mortgage deals known as the Abacus investments.
      Their elite mortgage unit is now at the center of allegations that Goldman and Mr. Tourre, 31, defrauded investors with one of those complex deals.......

      Comentário

      AD fim dos posts Desktop

      Collapse

      Ad Fim dos Posts Mobile

      Collapse
      Working...
      X