Anúncio

Collapse
No announcement yet.

Renault Master & Master E-Tech 2024

Collapse

Ads nos topicos Mobile

Collapse

Ads Nos topicos Desktop

Collapse
X
Collapse
Primeira Anterior Próxima Última
 
  • Filtrar
  • Tempo
  • Show
Clear All
new posts

    Renault Master & Master E-Tech 2024

    image.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.png​​​

    #2
    THE ALL-NEW RENAULT MASTER: THE NEXT-GENERATION MULTI-ENERGY AEROVAN
    • Spectacular design, strong personality, eye-catching looks and an up-to-the-minute feel for every pro, and to write the success story’s next chapter with the fourth Master generation.
    • Aerovan design and aerodynamic down to the tiniest detail, to provide the highest efficiency in its category regardless of the energy source.
    • A new multi-energy platform covering all needs with 105 to 170 hp Diesel Blue dCi engines (substantially lowering CO2 emissions and consumption), 96 or 105-kW electric motors and 40 or 87 kWh batteries providing more than 410 km of WLTP range, plus a hydrogen version.
    • A new 9-speed gearbox for added comfort.
    • 20 sophisticated driver assistance systems providing optimal safety, and an innovative dynamic braking system that boosts effectiveness no matter how loaded the van is, halving braking time and enhancing driver convenience.
    • Vehicle-to-Grid (V2G) and Vehicle-to-Load (V2L) charging possibilities in the electric versions, straight from the battery or via outlets in the cockpit or load area, to power devices.
    • A proper, classy, high-tech mobile office, with the desk facing the driver for extra convenience, plus up to 135 litres of storage space.
    • The OpenR Link multimedia system, 10-inch screen, wireless Android Auto and Apple CarPlay compatibility and remote vehicle connection via the My Renault app come as standard in every model in the line-up; the ultra-modern OpenR Link with Google built-in features (50-plus apps from Google Play, Google Maps and natural voice interaction with Google Assistant), various other connected services and wireless smartphone chargers are available as optional extras.
    • Next-level LCV essentials: a choice of more than 40 silhouettes and limitless conversion possibilities, greater payloads (up to 4 tonnes with front-wheel drives), 11 to 22 cubic metre load areas with front- or rear-wheel drives, and greater, best-in-class loading width and length.
    • The only vehicle in its category made in France: the three energy versions and all the bodies are made on the same production line in Batilly (near Metz, eastern France).
    • Available starting in spring 2024.

    https://media.renault.com/download?p...n&picid=214009

    Comentário


      #3
      Que ar badass! Achei curioso a opção da Renault de colocar a frente da atual no pós restyling mais quadradona. Nesta geração fica ainda mais vincada.

      Comentário


        #4
        As novidades são muito interessantes.

        Apenas parece que continuará a ser um pouco mais pequena que os concorrentes diretos (sobretudo, largura).

        Comentário


          #5
          Originalmente Colocado por VTEC Ver Post
          As novidades são muito interessantes.

          Apenas parece que continuará a ser um pouco mais pequena que os concorrentes diretos (sobretudo, largura).
          O chassis parece-me o mesmo da anterior. Isto deve ser mais um profundo restyling do que um novo modelo.

          Sent from my SM-A526B using Tapatalk

          Comentário


            #6
            De traseira lembra-me muito as Ducato e irmãs com o facelift da 2a geração.
            Não gosto da frente antiga.

            Comentário


              #7

              Comentário


                #8
                4oad.jpgp2d1.jpgi6cf.jpgkx7u.jpg8i2n.jpg

                Comentário


                  #9
                  É curioso estarem a lançar agora um modelo com as linhas que já não usadas.

                  Comentário


                    #10
                    Originalmente Colocado por Eagle88 Ver Post
                    É curioso estarem a lançar agora um modelo com as linhas que já não usadas.
                    Verdadeiramente incompreensível...

                    Comentário


                      #11
                      Talvez queiram criar uma identidade diferente entre a gama de comerciais e a de turismo.

                      Ou então o mais provável, que é o projeto já estar aprovado quando chegou o novo chefe de design, e não se ia mandar o trabalho para o lixo.

                      Comentário


                        #12
                        Originalmente Colocado por Eagle88 Ver Post
                        É curioso estarem a lançar agora um modelo com as linhas que já não usadas.
                        Nos comerciais isso não é relevante

                        Comentário


                          #13
                          Originalmente Colocado por JGTB Ver Post

                          Nos comerciais isso não é relevante
                          Porque não?
                          Ainda agora nos facelifts dos furgões Stellantis/Toyota, em boa parte deles mudaram mais num facelift que a Master mudou de geração para outra.
                          Editado pela última vez por Pneucareca; 19 March 2024, 19:48.

                          Comentário

                          AD fim dos posts Desktop

                          Collapse

                          Ad Fim dos Posts Mobile

                          Collapse
                          Working...
                          X