Smart Fortwo 07 - Apresentação Oficial Pag.4

citação:Originalmente colocada por MLK

Sempre achei graça a esses carros e o fortwo parecia bem robusto e com interiores fixes quem via de fora, o pior é que era só percecionado!

Uma ocasião entrei num alugado para o serviço e passei-me plasticos duros e mal acabados ate em auto estrada o carro chocalhava! Super desconfortavel! (n sei se era a versão mais básica. Sera qe é como o novo clio que so tem plasticos fixes na versão mais cara??)
Ainda como se n bastasse com um motor manco que fazia um cagacal que se ouvia a força toda no interior.

:(

Fiquei super triste porque fazia ideia de um carro melhor!

Isto foi a 2 anos!

Será que saiu uma versão recente mais bem feita e mais bem insonorizada pelo menos!

Espero que este modelo novo seja 3x melhor que o anterior!
Foi azar...

De facto a qualidade dos materiais não é muito nobre, mas até têm bom aspecto e o conforto é deficiente, apesar de o banco do condutor ser confortavel.

Quanto ao ruido...bem, são as desvantagens de andar com carros alugados, normalmente andam todos asassinados. A ultima actualização foi em 2003, quando foi lançada a 2.ª geração, alterações exteriores e com motorização a gasolina diferente da original. Os CDI permaneceram iguais.

Quanto ao topico, parece-me que existem algumas alterações na frente e traseira ao nivel dos farois e paineis, os retrovisores são diferentes para pior (são grandes demais e desproporcionados), mas penso que a grande revolução vai ser feita no habitaculo.

Na imprensa escrita desta semana, o ForTwo vai ser o unico modelo da Smart, isto porque a marca vai deixar de produzir o modelo Forfour.

Comfirma-se ainda o lançamento do novo ForTwo na primavera de 2007.

citação:Originalmente colocada por SevenTrixx

2006316153950_untitled90pu.jpg

Peugeot ForTwo?!?

Nieuwe Smart ForTwo in april 2007
7 maart 2006 • Tekst Nic de Boer

Extra's
• foto-show (1)

Gerelateerde artikelen
• Smart Fortwo op aardgas
• Smart Fortwo Grandstyle
• Twee hybride-studies van Smart
• Nieuwe Smart ForTwo krijgt Mitsubishi motor
• Smart: variaties op de ForTwo

Smart info
• nieuws
• tests
• myreviews
• showroomacties
• specificaties
• bazaar
• occasions
Een woordvoerder van Smart heeft gezegd dat de opvolger van de ForTwo al in april 2007 in de verkoop gaat. Dat meldt persbureau Reuters. Aanvankelijk werd gedacht dat het oude model pas in de herfst van dat jaar werd afgelost.

Smart heeft al eerder aangekondigd dat de nieuwe ForTwo volgend jaar op stapel staat. Wanneer de auto precies zijn opwachting zou maken, is nooit bekendgemaakt maar algemeen werd aangenomen dat het nieuwe kleintje nog een tijd op zicht liet wachten. In een Duitse krant is gespeculeerd dat de introductie van het model naar voren is gebracht omdat Smart niet wil dat zowel het oude als het nieuwe model naast elkaar te koop zijn. Smart heeft dat gerucht ontkracht.
De huidige Smart ForTwo loopt mee sinds 1998. De gecalculeerde 200.000 stuks per jaar zijn nooit gehaald. Smart heeft sinds de oprichting miljarden gekost aan moederbedrijf DaimlerChrysler. Op het moment worden partners gezocht voor het merk. DaimerChrysler heeft al eens verklaard dat Smart in 2007 winstgevend moet zijn en anders de stekker eruit wordt getrokken.
Om het nieuwe model van de Smart ForTwo succesvoller te maken, probeert het merk uit alle macht een typegoedkeuring te krijgen voor de Verenigde Staten. Voor het oude model, is dat nooit gelukt.

Dit artikel afdrukken...

Dit artikel naar iemand mailen...

Parece-me pouco diferente do actual. OS elementos novos principais são as luzes da frente, nova grelha e configuração do para-choques e os espelhos retrovisores. A traseira não dá apra perceber bem.

Voltar
Superior