citação:Top Gear co-host Jeremy Clarkson, who was visiting the hospital, said many motorists were "rooting for" Hammond.
Clarkson was joined at the Leeds General Infirmary by the show's other presenter, James May.
He said in a statement that Hammond and his family were "the most important concerns we have".
"I would just like to say how heartened Richard will be when I tell him just how many motorists and truck drivers on my way here wound down their windows to say they were rooting for him."
Referring to Hammond by his nickname, Clarkson added: "Both James and I are looking forward to getting our hamster back
citação:Originalmente colocada por land_rover
migos eu via o top gear quase sempre embora na perceba um corno de ingles ... e agradecia que alguem me explica-se de um modo geral que se passo com Hammond? e como e que ele está..
citação:Originalmente colocada por PowerSlide
migos eu via o top gear quase sempre embora na perceba um corno de ingles ... e agradecia que alguem me explica-se de um modo geral que se passo com Hammond? e como e que ele está..
O Hammond estava a filmar um segmento para o TopGear em que conduzia um carro a jacto e houve um acidente. As primeiras notícias diziam que teriam havido danos cerebrais. Segundo a notícia que o GT-R colocou, ele parece estar a recuperar bem e já terá dado alguns passos.
brigado pela atençao