Tópico do Freeware

[FONT=Arial,Helvetica][SIZE=+2]Vista - Shutdown Timer 1.6.2

Shortcut.gif

[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial,Helvetica][SIZE=+2]http://www.vistashutdowntimer.toflo.de/eng/VistaShutdownTimer.html[/SIZE][/FONT][FONT=Arial,Helvetica][SIZE=+2]

[/SIZE][/FONT]

Desde que tenho leitor DivX de sala que nunca mais converti DivX -> DVD.

Qual é melhor programa/metodo para o fazer neste momento, que de para juntar por exemplo dois videos e respectivas legendas?

Obrigado [;)]

cumps,
[dio]

VSO ConvertXtoDvd

Advanced WindowsCare

100% Freeware Removing Spyware and AdwarePreventing Security ThreatsPrivacy ProtectionFixing Registry ErrorsTemporary Files CleanupStartup CleanupRepairing WindowsSpeeding up System
Find What Others Miss.Advanced WindowsCare v2 Personal is a comprehensive PC care utility that takes a one-click approach to help protect, repair and optimize your computer. It provides an all-in-one and super convenient solution for PC maintenance and protection. This fantastic program is available free of charge.

Operating System: Windows Vista, XP and 2000

http://www.iobit.com/AdvancedWindowsCarePersonal/index.html

Ainda não testei

IObit SmartDefrag

Easy 2 Use
Install it and forget it. The intuitive interface makes IObit SmartDefrag the ideal utility for complete dummies.

Super Efficient Defragmentation
No more long time waiting, IObit SmartDefrag has the fastest defragment engine in the world and finishes the job just in minutes.

Always-on Working

IObit SmartDefrag works automatically and quietly in the background, constantly keeps your computer fragment-free.

Optimize File System

Not just simple defragment, IObit SmartDefrag also streamlines the file system and makes your computer run at the top speed.

Free and Free
IObit SmartDefrag is 100% freeware. You can get it and update it without any penny.

achas que eu nunca fiz essa busca???

não, não é nenhum desses!!!!

mas obgd na mesma..
Não sei se fizeste, o meu objectivo era ajudar.

Mas se fizeste encontravas logo no primeiro link do google isto:

Elifoot 2 Versão mais rústica do jogo, ideal para quem nunca jogou jogos do estilo manager. Essa versão é a mais fácil de vencer porem é bem pequena é roda em qualquer computador. Versão para DOS
No 4º link isto:

*Elifoot 2*
Download
-Elifoot
Neste jogo você é o técnico e começa dirigindo um time brasileiro da 4ªdivisão, mas com um pouco de esforço poderá ser chamado para outros times. Este jogo é em português.
E no nono isto

[FONT=Arial,Helvetica]Elifoot II[/FONT]​
Um dos primeiros jogos onde você administra um time de futebol. No Elifoot 2, você é um técnico que começa comandando um time da quarta divisão (hahahaha) de um campeonato. No passar do jogo, você pode ser contratado por outros times, ou ser despedido. Isso vai depender da sua atuação como técnico, sendo que tem controle sobre os valores das vendas e compras, dos salários e outras coisas do seu time e até do estádio.
A primeira vista, pode parecer um jogo fraco, sem graficos nem nada, mas quem já jogou sabe que esse jogo é extremamente viciante, capaz de prender sua atenção por horas a fio. E editando os arquivos .ef2, voce pode alterar os times e os nomes dos jogadores, atualizando o campeonato do jeito que você quiser. Vale a pena conferir!

image2.gif
Download Elifoot 2 - (65,1kb)

Mas pronto se dizes que não era isto que querias.

sim, eu até vi esses, mas eu estava mesmo á procura da versão com as equipes portuguesas..........

Eu, na altura, até sabia por akilo com equipas portuguesas com o PCtools mas esses tempos já lá vão.....

Viva,

Alguem conhece algum software de Backup que faça tipo um Mirror entre uma determinada pasta e outra localizada noutro disco??

Obrigado! [;)]

EDIT: Já encontrei... não é freeware... mas serve!

cumps,
[dio]

Last edited:
o meu player de eleição de momento é o KMPlayer... para video ainda não encontrei melhor. =)

Viva,

Alguem conhece algum software de Backup que faça tipo um Mirror entre uma determinada pasta e outra localizada noutro disco??

Obrigado! [;)]

EDIT: Já encontrei... não é freeware... mas serve!

cumps,
[dio]

Cobian Backup ... é freeware

Um freeware...
...da Microsoft.

AutoRuns for Windows

Autoruns.gif

This utility, which has the most comprehensive knowledge of auto-starting locations of any startup monitor, shows you what programs are configured to run during system bootup or login, and shows you the entries in the order Windows processes them. These programs include ones in your startup folder, Run, RunOnce, and other Registry keys. You can configure Autoruns to show other locations, including Explorer shell extensions, toolbars, browser helper objects, Winlogon notifications, auto-start services, and much more. Autoruns goes way beyond the MSConfig utility bundled with Windows Me and XP.
Autoruns' Hide Signed Microsoft Entries option helps you to zoom in on third-party auto-starting images that have been added to your system and it has support for looking at the auto-starting images configured for other accounts configured on a system. Also included in the download package is a command-line equivalent that can output in CSV format, Autorunsc.
You'll probably be surprised at how many executables are launched automatically!
Autoruns works on all versions of Windows including Windows XP 64-bit Edition (for x64) and Windows Server 2003 64-bit Edition (for x64).

http://www.microsoft.com/technet/sysinternals/Utilities/Autoruns.mspx

Cá estou de novo a pedinchar.. [:cool:]

Alguem sabe como transformar o XP Professional em Media Center, ou algum software que tenha funções similares??

Obrigado.

cumps,
[dio]

Back